Organitzen les primeres visites per a empreses i professionals a Rodes

Serà aquest divendres i pretenen resoldre qualsevol dubte sobre l'accés

Organitzen les primeres visites per a empreses i professionals a Rodes
Façana del parc tecnològic de Rodes.

El Parc Tecnològic Urbà de Rodes acollirà aquest pròxim divendres, 28 de març, una visita a la zona d’empreses, enfocada a entitats i persones interessades a instal·lar-se o accedir als diferents espais disponibles en el complex.

La visita estarà conduïda per tècnics del consistori disponibles per a resoldre qualsevol dubte sobre les modalitats d’accés i els processos d’admissió.

Per a participar és necessari completar un formulari, especificant l’horari de visita, que s’oferirà en dues convocatòries, a les 11 i a les 13 hores. L’enllaç per a poder inscriure’s és https://forma.administracionelectronica.gob.es/form/open/corp/4106ab70-368e-40a7-a57a-b357141b107a/oowc

L’objectiu és realitzar aquestes sessions de manera periòdica fins al funcionament de la zona d’empreses del Parc Tecnològic, que es posarà en marxa de manera progressiva durant els pròxims mesos. Fins al moment, mig centenar d’empreses i professionals s’han interessat a instal·lar-se al parc, que ja està duent a terme el procés de validació de propostes.

Advertisements