Marián Cano visita Nirvel i Muro en un recorregut per l’eix industrial d’interior

Junt a la millora i consolidació industrial, la consellera ha mostrat també el suport de la Generalitat a l'impuls turístic i cultural d'aquestes comarques

Marián Cano visita Nirvel i Muro en un recorregut per l'eix industrial d'interior
Marián Cano durant la seua visita a les instal·lacions de l’empresa alcoiana NIrvel.

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Marián Cano, acompanyada del secretari autonòmic d’Indústria, Comerç i Consum, Felipe Carrasco, ha visiat diverses localitats de comarques de la Vall d’Albaida, el Comtat i l’Alcoià per a conéixer la problemàtica d’una de les zones amb més intensitat industrial de la Comunitat Valenciana. Al costat de la millora i consolidació industrial, la consellera ha mostrat també el suport de la Generalitat a l’impuls turístic i cultural d’aquestes comarques.

La visita s’ha iniciat amb una reunió amb la Confederació Empresarial de la Vall d’Albaida (COEVAL), seguidament, Marián Cano ha visitat les instal·lacions de l’empresa Nirvel a Alcoi. Es tracta d’una empresa familiar dedicada a la fabricació de productes de perfumeria i cosmètica, amb més de 100 empleats i present en més de 40 països. Marián Cano ha assenyalat que aquesta indústria destaca per la sostenibilitat, la innovació tecnològica i l’aposta per la internacionalització.

Visita als ajuntaments de Muro d’Alcoi i Ontinyent

A continuació, Marián Cano s’ha desplaçat per l’eix industrial d’interior fins a l’ajuntament de Muro d’Alcoi, on s’ha reunit amb Vicent Molina, alcalde de la localitat.

Marián Cano s’ha interessat pel turisme d’interior del municipi i per projectes com la creació d’un districte cultural pioner que inclou la recuperació de l’antiga fàbrica Les Caixetes. La finalitat és transformar el teixit cultural i econòmic mitjançant la innovació, la sostenibilitat i la participació ciutadana.

Finalment, ha visitat l’ajuntament d’Ontinyent i s’ha reunit amb el seu alcalde, Jorge Rodríguez. Al costat d’aspectes relacionats amb la situació de la indústria en la localitat o la millora dels polígons industrials, Marián Cano ha mostrat tot el seu suport a la celebració de la primera edició de les Festes de Moros i Cristians de la localitat d’Interés Turístic Internacional el mes vinent d’agost.

Marian Cano, Felipe Carrasco y autoridades locales, en Muro