Els secrets del castell, al descobert amb les visites guiades

Estan tenint molt bon acolliment i en el cas de les reserves dels col·legis, estan completes

Els secrets del castell, al descobert amb les visites guiades
Visita d’un centre escolar al castell fester. | TIM GUDYNAS

El castell de les festes de Moros i Cristians és una de les escenografies més destacades i epicentre de molts actes festers. Amb les visites guiades que estan en marxa des de la setmana passada és possible conéixer-ho per dins i poder fer-se una idea dels secrets que comporta el seu interior.

Fins al dimarts 29 d’abril es pot visitar la fortalesa festera, una iniciativa que es realitza des de fa alguns anys i que sol tindre molt bon acolliment, igual que està ocorrent aquest 2025, i és que, les visites dels centres educatius estan completes des de fa un mes, segons ha pogut saber El Nostre. Tant és així que fins i tot hi ha hagut col·legis que no han pogut accedir a elles.

Les visites són dinàmiques i els assistents es poden posar en el lloc de Sant Jordiet en l’Aparició i disfressar-se amb peces i espases festeres com si foren els grans protagonistes d’alguns dels actes dels Moros i Cristians.

El preu de la visita és de dos euros, a excepció dels menors de 16 anys, que el preu és d’un euro i per als xiquets i xiquetes de menys de cinc anys és gratis.

Les reserves es poden realitzar en la pàgina web de guiarteconarte.es, emplenant un formulari en el qual s’indica el dia i l’horari triat, així com el nombre d’assistents. També es pot trucar al telèfon 650 594 232.

S’han estipulat diferents horaris, tant al matí com a la vesprada, i aquests varien depenent de si és de dilluns a divendres o els dissabtes i dies festius. Els diumenges 20 i 27 no hi han visites per les Glòries.

Advertisements