El més difícil encara, en quadre i sense extrems
L'Alcoyano es queda sense Ferni i Pastrana, Dani Molina està quasi descartat i Pichu Atienza és dubte

En quadre i sense extrems. Així li tocarà viatjar demà a l’Alcoyano fins a la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza per a mesurar-se des de les 17,30 hores al Vila-real B. Un dol d’alta tensió, entre dos equips que confiaven estar en la part alta de la classificació, però que la seua realitat actual els porta a mirar més de prop els llocs de descens que el play-off.
Per a complicar encara més les coses, l’Alcoyano afrontarà aquest desplaçament amb el just i sense saber l’abast de la lesió de Ferni, que el diumenge enfront del Betis Deportivo va haver de retirar-se entre llàgrimes a la mitja hora de joc després d’un mal suport.
Es dona la circumstància que és el genoll dret, per la qual ja va passar pel quiròfan. El dijous es parlava de trencament de lligaments creuats o d’un edema ossi. En qualsevol cas, tot apunta al fet que el madrileny ha pogut dir adeu a la temporada.
Vicente Mir també es queda per a Vila-real sense el seu altre extrem titular. Pastrana es perd el partit, però per sanció. I per a afegir més fatalitat a aquest desplaçament, Dani Molina tampoc s’acaba de recuperar del colp que va rebre el diumenge.
Tres baixes segures, a les quals se li podria sumar el central Pichu Atienza, un dels jugadors més en forma de l’equip, que també arrossega problemes físics i la seua presència aquest diumenge en l’onze és molt dubtosa.
A Vicente Mir només li queda el consol de l’alta de Mario Losada després de complir sanció, el pichichi blanc-i-blau, qui per cert encara no s’ha estrenat amb el de Meliana.
El dijous el valencià tornava a repetir la necessitat que l’equip fera un pas al capdavant a l’hora de mirar l’àrea rival. “Al final és complicat mantindre sempre la porteria a zero. Si et fan un gol, estàs mort. Necessitem ser més ofensius. No veig un partit de 0-0. Ells tindran sí o sí ocasions i nosaltres també, però hem d’intentar fer-los mal”, va apuntar.
Creu que la línia a seguir són els últims tres partits. “Espere que no ens passe això del partit del RM Castilla. Ells estan en una situació complicada com la nostra, però tenen jugadors de superior categoria. Contra un filial has de dependre de tu però també d’ells. Si tenen el dia, ens faran patir. Caldrà córrer molt i anar al 100 per 100”, va resumir.
Són tretze visites des de la primera en la temporada 2003/04, en Tercera. Després van vindre altres partits en Segona B, Segona i aquesta serà la segona vegada en Primera Federació. En l’última, fa tres temporades, es va guanyar 0-1 amb gol de Jona. Són set victòries per quatre derrotes i dos empats.