Diputació anuncia la licitació del Parc Auxiliar de bombers d’Ibi

El president de la Diputació, Toni Pérez, es reuneix amb l'alcalde, Sergio Carrasco, per a traslladar-li la situació del projecte

Diputació anuncia la licitació del Parc Auxiliar de bombers d'Ibi
Reunió mantinguda entre l’alcalde i el president de la Diputació.

El Consorci Provincial de Bombers té previst licitar el mes vinent de maig les obres que resten per executar del Parc Auxiliar d’Ibi, per la qual cosa s’estima que aquesta infraestructura podria estar conclosa aquest mateix any. Així li ho ha traslladat el president de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, a l’alcalde d’Ibi, Sergio Carrasco, durant la trobada que tots dos han mantingut en el Palau Provincial.
“El nostre objectiu, una vegada resolta la qüestió administrativa, és que les obres es puguen reprendre com més prompte millor i estar finalitzades abans que acabe 2025”, ha assenyalat Toni Pérez, qui ha trasllat al primer edil “el compromís absolut de la Diputació d’Alacant i del Consorci de Bombers amb aquesta important obra”.
La construcció del nou Parc Auxiliar d’Ibi, iniciada al desembre de 2022 amb un pressupost d’adjudicació d’1.841.577 euros, es troba actualment en fase de represa després de procedir-se a la resolució del contracte d’obra amb l’empresa adjudicatària per discrepàncies amb la mateixa i després que el Consell Jurídic Consultiu de la Generalitat Valenciana resolguera a favor del Consorci de Bombers. Fins a eixe moment – abril de 2024- s’havia realitzat una mica més de la meitat de l’actuació, quedant arracada d’executar 667.501 euros del projecte inicial.
Actualment el projecte està en fase d’adaptació i s’estima, segons els tècnics, que el cost d’execució dels treballs que queden per acabar ascendirà finalment a uns 916.000 euros. D’aquesta manera, es preveu que el mes vinent de maig es puga traure a licitació aquesta fase amb la finalitat que les obres s’inicien i concloguen aquest any 2025.
Pel seu *partre, l’alcalde d’Ibi, Sergio Carrasco, declarava que “és fonamental que treballem junts per a millorar la qualitat de vida dels nostres ciutadans. La col·laboració amb la Diputació és clau per a abordar aquestes qüestions”.

Advertisements