Campanya preventiva de consum d’alcohol en menors en les filaes
Presentació de la campanya.

Les regidories de Polítiques Inclusives i la de Festes s’han unit en una campanya preventiva que fa al·lusió al consum d’alcohol en menors de cara a les festes de Moros i Cristians, posant l’accent principalment en aquest consum dins del si de les filaes.
L’Associació de Sant Jordi també està implicada i ha traslladat tota la informació als Primers Trons en una reunió de treball produïda recentment.
La campanya, que es realitza des de fa diversos anys, recorda la prohibició que els menors consumisquen alcohol i també adverteix dels nombrosos perills d’aquesta substància.
A més del recordatori realitzat als diferents agents implicats en la Festa i en els menors, tenint en compte també els centres escolars, s’habilitaran dos punts informatius. Serà el divendres 2 de maig, Dia dels Músics, de 22 a 02 hores, en el passatge de Sant Agustí, en la plaça de Dins, mentre que el Dia de Sant Jordi, diumenge 4, en el mateix horari, estarà situat en el Parterre, a la cantonada de l’avinguda País Valencià amb el carrer Bambú.
Es preveuen jocs amb els quals gaudir sense prendre alcohol.