Enrique Cerezo acompanya a la Penya Contestana ‘Paquito El Chocolatero’ en el seu 25 aniversari
L'acte va comptar amb la presència de representants d'altres penyes de la comarca

La Penya Atlètica Contestana ‘Paquito El Chocolatero’ va viure una nit màgica divendres passat amb motiu del seu 25 aniversari. L’esdeveniment central de la celebració va tindre lloc en el restaurant L’Escaleta de Cocentaina i va comptar amb la presència destacada del president de l’Atlètic de Madrid, Enrique Cerezo.
La vetlada va començar amb la Unió Musical Contestana interpretant en banda l’himne de l’Atlètic de Madrid.
A continuació, es va projectar un emotiu vídeo en homenatge als membres del club blanc-i-vermell morts i, posteriorment, es va procedir als discursos de Moisés Sellés, president de la Penya Atlètica Contestana i Jordi Pla, alcalde de Cocentaina, per a donar pas a Enrique Cerezo, qui va agrair personalment el suport incondicional de la penya durant aquests 25 anys.
L’acte va estar replet de detalls i sorpreses. L’Ajuntament de Cocentaina, junt a la Penya Atlètica, va obsequiar al club matalafer amb una escultura de l’artista Moisés Gil. A més, Gustavo Pascual, fill del compositor de ‘Paquito El Chocolatero’, va entregar un record al president de l’Atlètic de Madrid, en un gest simbòlic de la identitat contestana.
Un dels moments més especials va arribar quan els assistents van formar amb diverses marxes, entre elles ‘Paquito El Chocolatero’, com a mostra de les tradicions locals.
La vetlada també va comptar amb la presència d’Eduardo Fernández, president de la Unió de Penyes, i Miguel de les Cuevas, exjugador de l’Atlètic de Madrid. Més de 100 persones, entre ells aficionats, simpatitzants del club, representants de la Penya Valencianista, Madridista, Barcelonista i Atlètica Alcoiana van gaudir de l’esdeveniment.
Una nit que, sens dubte, la Penya Atlètica Contestana recordarà per sempre, i en la qual Enrique Cerezo, segons fonts pròximes de l’Atlètic de Madrid, va gaudir i va felicitar la penya per l’excel·lent organització.