El PP reclama una altra solució per als ponts en el carril bici
Assenyalen que el govern va presentar diverses alternatives però que finalment no s'ha realitzat cap

El PP reclama una solució “real” per als ponts que travessa el carril bici entre Cervantes i l’Avinguda València, any i mig després de la seua posada en marxa.
“Malgrat les reiterades sol·licituds, el govern socialista de Toni Francés segueix sense oferir una solució que garantisca la seguretat dels ciclistes ni una adequada integració d’aquest sistema amb la resta de la infraestructura urbana”, afirma la regidora Lirios García, que qualifica el projecte de “fracàs” pel fet que “està creant situacions de perill que no existien”.
García recorda que el govern va presentar diverses alternatives a l’actual sistema de ‘ciclovía’ i que finalment no s’ha dut a terme cap d’elles.