Incrementen en 424.000 euros el pressupost del pavelló de gimnàstica

Les empreses poden presentar les seues ofertes fins al pròxim 12 de març

Incrementen en 424.000 euros el pressupost del pavelló de gimnàstica
Imatge del projecte del nou pavelló de la gimnàstica.

La llarga espera pot tindre la seua recompensa definitiva, si com s’espera es desbloqueja l’últim tràmit perquè comencen les obres de construcció del pavelló de la gimnàstica artística en la Zona Nord, en el que era l’edifici de l’antic col·legi Miguel Hernández i que ara acull les dependències de l’Escola Oficial d’Idiomes. Per a això, l’Ajuntament ha hagut de recórrer a una segona revisió de preus del projecte, que ha suposat incrementar en prop de mig milió d’euros, en concret de més de 424.000 euros, els costos de l’obra.

El pressupost inicial estava en els 707.619 euros, si bé eixa quantitat va quedar desfasada i l’Ajuntament va haver de realitzar una revisió fa un any i actualitzar tarifes per l’increment dels costos des que es va redactar el projecte.

Es va elevar als 825.302 euros, però cap empresa es va presentar al concurs, quedant així desert el passat estiu. Ara l’Ajuntament ha hagut de recórrer a una segona revisió, amb el que el pressupost es dispara als 1.131.681 euros.

D’aquesta manera, les empreses interessades tenen de termini fins al dimecres 12 de març per a presentar les seues ofertes. La nova instal·lació es construirà al pati de l’actual seu de l’Escola Oficial d’Idiomes, al costat de les pistes poliesportives, i una vegada que siga adjudicada l’obra, el termini d’execució són 13 mesos.